Direktlänk till inlägg 23 november 2008

Söndag - Snö

Av Anette - 23 november 2008 19:54


"En morgon när vi vakna va hela världen vit" - oj så bra det stämde i Lördags morse när vi vaknade, hade kommit så mycket snö under natten. En som vart lycklig det var Lucas det sprang ut och gjorde "snöänglar"



Eftersom vi får främmade nästa helg på landet så passade jag på att redan nu sätta upp ljusstakarna och stjärnor - oj så mysigt det blev när STORA flingor föll utanför fönstret och brasan var tänd. Hm börjar nog att längta till jul!

 
 
agge

agge

24 november 2008 11:29

Ååå...vad mysigt det låter med en brasa. Förstår om du har Julkänning...Lucas den lilla godingen...ser glad ut i snön...såååå himla fin..
kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

24 november 2008 12:46

Samma här! Åhh, vad jag skulle vilja ha en hund som buar i snön...*drömmer*

http://annelieh.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 7 december 2008 19:31

  Helgen har gått åt till musjakt på landet - när vi flyttade dit för 3 år sedan så var inte huset tätt. Maken har täppt till alla hål han kunde se och det har varit musfritt i ca: 2 år, men nu har dom äckliga vidriga sakerna hittat in igen! Märkte d...

Av Anette - 4 december 2008 19:05

  Åkte iväg till yrsel och balanskliniken idag, återigen fick jag berätta historien om min ögon. Fick sätta mig i en stol och fick som ett cyklop över ögonen - allt blev kolsvart. Han vred och vände på huvudet, fram och tillbaka, men han såg inget sp...

Av Anette - 3 december 2008 13:14

  Så är vi inne i December vart har detta året tagit ivägen!?  Julklapparna är så gott som klara bara någar småsaker kvar. Det finns inte så mycket julstämmning än regnet vräker ner grått och trist. Ska krypa ner i soffan och se filmen " Mamma Mia" a...

Av Anette - 30 november 2008 16:06

  I fredags fick jag besök i studion av två Tibbar och en Mops från Kennel P´zazz dom var så duktiga. Fler bilder finns här:   Pia Vicky & Qummin visst är dom bara så söta;) ...

Av Anette - 27 november 2008 20:32

  Idag var det Divas tur att ta julkort. Fler bilder finns här:   ...

Presentation

Omröstning

Känner Du någon julstämmning än?
 Ja
 Inte än

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards