Direktlänk till inlägg 21 november 2008

Kallelse - Fotografering

Av Anette - 21 november 2008 10:38


Idag fick jag brev från Karolinska ( var där i Tisdags) det var en kallelse till balanskliniken Torsd. 4/12 - nu går det undan. Väntetiden dit är 13 månader men efter mitt senaste besök och den läkarens inflytande(?) så gick det på 2 veckor istället! Gäller det att träffa "rätt" läkare eller?

Precis när jag skulle gå ut och fota ringer min mobil - det var Karolinska ska dit på Tisdag till Öron - Näsa - Hals dom hade fått en remiss. Nu händer allt på samma gång vilken fart det blev på dom!


Nu ska jag ut och plåta hundar - kanske hinner jag lägga in bilder innan vi åker till landet annars så kommer dom in på Söndag.

WOW säger jag bara vilka maffiga hundar - fyra stycken var dom varav två var valpar - fyra månader hur söta som helst och kunde inte vara still så mycket spring i benen:) Tog ca: 250 bilder så nu har jag en del att gå igenom. Fler bilder kommer att finnas på fotosidan


DISEL 4 månader är en Presa De Canario


I går åkte jag till Scandinavian Photo och köpte en ny pappersbakgrund blev " Shadow grey" så himla snygg kommer att bli kul att fota mot den, borde ju kunna få olika nyanser beroende på hur jag ställer blixtrarna. Var tvungen att testa så klart så jag tog fram min fina orkidé blommar som sjutton nu:)



Ha en trevlig helg.

 
 
agge

agge

21 november 2008 13:02

Vad bra att du äntligen fått tid till balanskinken....Vad skönt att äntligen något händer...
kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

21 november 2008 17:25

Härligt att det rör på sig....äntligen ! Oj vad du är duktig på att fotografera ! Impad är jag till max.Kramis !

http://wanilla.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

21 november 2008 19:02

Vet du, att träffa på "rätt" läkare stämmer nog ganska bra! Vad du är duktig på att fotografera. Ha en trevlig helg! Kram Annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
agge

agge

22 november 2008 17:42

Sån underbar hund...Vacker orkidee till en vacker bg
kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Gerd Eva

Gerd Eva

26 november 2008 16:29

Krysser fingrene for deg vennen og at du får all hjelpen du trenger. Lucas er såå herlig.
klem

http://gerdeva.net

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anette - 7 december 2008 19:31

  Helgen har gått åt till musjakt på landet - när vi flyttade dit för 3 år sedan så var inte huset tätt. Maken har täppt till alla hål han kunde se och det har varit musfritt i ca: 2 år, men nu har dom äckliga vidriga sakerna hittat in igen! Märkte d...

Av Anette - 4 december 2008 19:05

  Åkte iväg till yrsel och balanskliniken idag, återigen fick jag berätta historien om min ögon. Fick sätta mig i en stol och fick som ett cyklop över ögonen - allt blev kolsvart. Han vred och vände på huvudet, fram och tillbaka, men han såg inget sp...

Av Anette - 3 december 2008 13:14

  Så är vi inne i December vart har detta året tagit ivägen!?  Julklapparna är så gott som klara bara någar småsaker kvar. Det finns inte så mycket julstämmning än regnet vräker ner grått och trist. Ska krypa ner i soffan och se filmen " Mamma Mia" a...

Av Anette - 30 november 2008 16:06

  I fredags fick jag besök i studion av två Tibbar och en Mops från Kennel P´zazz dom var så duktiga. Fler bilder finns här:   Pia Vicky & Qummin visst är dom bara så söta;) ...

Av Anette - 27 november 2008 20:32

  Idag var det Divas tur att ta julkort. Fler bilder finns här:   ...

Presentation

Omröstning

Känner Du någon julstämmning än?
 Ja
 Inte än

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards